poniedziałek, 18 listopada 2013

Listopad 2013


W listopadzie skupiliśmy się na poznawaniu gier i zabaw muzycznych przysłanych nam przez naszych partnerów z innych krajów. Pani Kasi Szymik na lekcjach muzyki ćwiczyła z dziećmi piosenki, uczyła nowych gier a także nagrywała filmiki z naszymi pomysłami na zabawy. Myślę, że efekt jest świetny.
Ciekawa jestem, które gry i zabawy przypadły Wam najbardziej do gustu i dlaczego? Piszcie w komentarzach.

A poniżej linki do naszych filmików. Miłego oglądania.
Piosenka na powitanie
Dyrygent i jego zespół

5 komentarzy:

  1. Najbardziej mi się podobała zabawa z dyrygentem dlatego że raz śpiawalisimy a raz wystukiwalisimy i bardzo mi się podobało
    Julia Wilk

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że było bardzo fajnie a wręcz zabawnie chociaż nie które zabawy muzyczne były dosyć dziwne.

    Dominik
    Styruła

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę że było fajnie i też chciałbym śpiewać po angielsku

    Sebastian
    Neuman

    OdpowiedzUsuń
  4. mi podoba się zabawa " piosenka na powitanie" ponieważ była zabawna :P
    Marta Rosa

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się"Dyrygent i jego zespół" ponieważ jest zabawna.
    Monika Jurczykowska

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są moderowane. Pamiętaj o netykiecie.