środa, 3 grudnia 2014

Warsztaty bożonarodzeniowe

Grudzień rozpoczęliśmy od warsztatów bożonarodzeniowych. Wszak święta tuż, tuż i trzeba wysłać kartki i ozdoby choinkowe do naszych zagranicznych kolegów. Tym razem do prac ręcznych z wielką ochotą zabrała się klasa 4B, która z pomocą kilku starszych kolegów i koleżanek z koła Comenius wykonała zawieszki choinkowe z masy solnej, uszyła bożonarodzeniowe serduszka i stworzyła kartki metodą iris folding. Na naszym popołudniowym spotkaniu nie mogło oczywiście zabraknąć największych przebojów świątecznych - odśpiewaliśmy wszystko od "Last Christmas" do "Jingle bells" :-)

Klasy szóste również przyłączyły się do pracy i na lekcjach techniki wykonały przepiękne kartki, na języku angielskim napisaliśmy życzenia... i teraz nie pozostaje nam już nic innego jak wszystko zapakować i wysłać do szkół partnerskich. A jeśli jesteście ciekawi co wykonaliśmy, zapraszamy do obejrzenia zdjęć.































10 komentarzy:

  1. bodobała mi się muzyka i było super!!!!! krystian adamczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobało mi robić kartki świąteczne


    Roksana

    OdpowiedzUsuń
  3. kartki były super .wreszcie nauczyłam się szyć .szyłam te serduszka.
    były też ciasteczka z masy solnej


    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  4. superzabawa pani ewelina jest najlepszom plastyczkom w naszej klasaie









    OdpowiedzUsuń
  5. Podobało mi robienie kartek

    Roksana




    OdpowiedzUsuń
  6. Nie było mnie ale zdięcia się podobają WERONIKA

    OdpowiedzUsuń
  7. Nasza Pani jest super plastyczką :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. UWIELBIAM ROBIĆ KARTKI. PATRYK

    OdpowiedzUsuń
  9. superowa robota pozdrawiam. Krystian

    OdpowiedzUsuń
  10. Na warsztatach było fajnie robiłam kartki,ludziki. A to wszystko przez panią Ewelinę.. Klaudia Nalepa

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są moderowane. Pamiętaj o netykiecie.